L'equip de govern manté el contacte amb la ciutadania via telefònica i telemàtica

Última revisió 27-04-2020 13:08
27/04/2020

Una part de l’agenda de l’Alcalde i de tots els regidors i regidores de l’equip de govern és l’atenció a la ciutadania, normalment de forma presencial, prèvia sol·licitud. Des que es va decretar l’estat d’alarma, el contacte amb la població (particulars i entitats) no ha deixat de fer-se, tot i que no s’ha pogut fer de forma presencial i s’ha fet via telefònica i, per millorar la qualitat de les reunions, també a través de videoconferència.

Per demanar cita amb l’Alcalde o amb algun regidor/a de l’equip de govern, cal trucar a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament (93 841 52 25) o emplenar el formulari en línia que trobareu a l'enllaç. S’ha d’indicar el nom i cognoms, el telèfon, un correu electrònic (si es té), la persona amb qui es vol tenir la reunió, una breu explicació del tema a tractar, la disponibilitat horària i la modalitat amb que es vol tenir el contacte (telefònicament o per videoconferència). Després, l’Ajuntament contacta amb el ciutadà/ana per concretar el dia i l’hora de la cita.

En els pròxims dies, l’Ajuntament habilitarà una plataforma per realizar les videoconferències amb la ciutadania de manera més segura.  

Ara més que mai, en aquests moments tan difícils a causa de la crisi pel Covid-19, l’Ajuntament vol continuar mantenint el contacte amb la ciutadania i posa tots els mitjans perquè sigui possible.

 

L'equip de govern manté el contacte amb la ciutadania via telefònica i telemàtica
L'equip de govern manté el contacte amb la ciutadania via telefònica i telemàtica