LLiçà d'Amunt

Ajuntament de Lliçà d'Amunt
Escut Ajuntament de Lliçà d'Amunt

Oficina d'Atenció a la Ciutadania

 


OAC de la Policia Local

 

 Oficina d'Atenció de la Policia Local de Lliçà d'Amunt

 

Funcions

 
Les funcions que aquesta àrea desenvolupa de manera diària són:

  • Atenció, assessorament i informació al ciutadà telefònica i presencial.
  • Instrucció de denúncies per infraccions penals.
  • Tasques administratives relatives a informes de caire policial, a sol·licitud d'interessats i companyies asseguradores o de derivació als diferents departaments de l’Ajuntament o d’altres administracions.
  • Gestió del procediment administratiu de retirada vehicles abandonats a la via pública.
  • Assignació i coordinació de serveis a les patrulles.
  • Assistència a demandes dels agents de servei al carrer.
  • Gestió de recollida d’animals a la via pública

 

Tràmits

Els tràmits que els ciutadans/es poden portar a terme a l’OAC de la Policia Local són:


Tramitació de denúncies penals

 

Els ciutadans/es poden interposar denúncies per infraccions penals les 24 hores del dia els 365 dies de l’any.

 

 

Expedició d'informes

 

La sol·licitud s’ha d’efectuar per mitjà d’instància que s’haurà de lliurar a l’OAC de l’Ajuntament conjuntament amb el comprovant d’haver satisfet la taxa corresponent:

 

  • Informe policial ordinari
  • Informe policial amb fotografies
  • Informe policial amb croquis
  • Informe policial amb fotografies i croquis

 

 Expedició DNI
 

Aquest tràmit es fa efectiu amb cita prèvia (data i hora) que s'atorga a l'OAC de l'Ajuntament. El Cos Nacional de Policia, per mitjà d'una Unitat Mòbil, és l'encarregat de la tramitació i expedició del DNI.

 

Documentació necessària per 1a inscripció:

  • Dues fotografies recents ( en color amb el fons en blanc).
  • Certificat d'inscripció de naixement expedit pel registre Civil (partida literal de naixement), vàlida tres mesos des de la seva expedició.
  • Certificat d'empadronament, vàlid tres mesos des de la seva expedició.
  • Si és menor d'edat haurà d'anar acompanyat del pare, mare o tutor legal, aquest amb el DNI en vigor.
  • Abonament de la taxa que el cobra el Cos Nacional de Policia per la tramitació i expedició del DNI per primera vegada que ascendeix a: 10.30 euros.

 

Cessió de vehicles

 

L’OAC tramita la retirada de la via pública i la baixa de vehicles abandonats o en desús, d’ofici, per denúncia o per cessió. El tràmit, la retirada i la baixa definitiva a la Prefectura Provincial de Trànsit són totalment gratuïtes.

 

 

 

Recollida de vehicles del Dipòsit Municipal, retirada de vehicles de la via pública i immobilitzacions

 

Els titulars de vehicles retirats de la Via Pública, poden sol·licitar el retorn a l’OAC de la Policia Local prèvia satisfacció de les taxes.

 

 

Recollida de gossos 

 

Per al retorn d’animals domèstics o de companyia que hagin estat retirats de la Via Pública, els propietaris o titulars s’han de dirigir a l’Ajuntament en horari d’atenció al públic. Per al retorn de l’animal fora d’aquest horari cal dirigir-se a L’OAC de la Policia Local i abonar les taxes corresponents.

 

 

Comunicacions de crema 

 

Les comunicacions de crema es tramiten a l’OAC de l’Ajuntament, fora de l’horari d’atenció al públic, es poden tramitar a l’OAC de la Policia Local.

 

Llegeix el contingut de la pàgina

Imatges relacionades

  • Seu de la Policia Local de Lliçà d'Amunt

    Seu de la Policia Local de Lliçà d'Amunt

  • Vehicle de la Policia Local

    Vehicle de la Policia Local

Documentació adjunta

© Ajuntament de Lliçà d'Amunt · C/ Anselm Clavé, 73 · 08186 · Tel. 93 841 52 25 · Fax. 93 841 41 75