Nou canal de comunicació de l'Ajuntament amb la ciutadania

Última revisió 23-09-2020 17:52
23/09/2020

L’administració local ha desenvolupat un assistent virtual per informar sobre l’actualitat i els serveis municipals, que funciona amb l’aplicació Telegram.

Lluïsa és el nom del robot o assistent virtual que ha desenvolupat la regidoria de Comunicació de l’Ajuntament per informar sobre l’actualitat i els serveis municipals. Aquest nou canal de comunicació de l’administració local amb la ciutadania funciona amb l’aplicació Telegram.

Telegram és una aplicació de missatgeria instantània per a mòbils que permet enviar i rebre missatges, similar a WhatsApp; és gratuïta, feta amb programari lliure i segura.

El robot enviarà missatges periòdicament a les persones usuàries amb informació d’actualitat de l’Ajuntament i respondrà consultes sobre determinats serveis municipals.

Actualment, l’assistent virtual disposa d’informació sobre els següents temes, que s’aniran ampliant:

  • Horaris de Transports de Lliçà d’Amunt (TLA).
  • Informació bàsica sobre tràmits amb l’Ajuntament.
  • Darreres informacions sanitàries i sobre restriccions pel Coronavirus.
  • Informació sobre equipaments municipals.
  • Informació bàsica sobre les deixalleries i el servei de recollida de voluminosos.

Només us cal descarregar l’aplicació Telegram al mòbil (Google Play / App Store) i afegir-hi el robot Lluïsa, buscant @llicamuntbot al cercador. També podeu afegir l’assistent virtual accedint al web www.telegram.me/llicamuntbot.

El projecte s’inicia en fase de proves, però amb l’objectiu d’esdevenir un nou canal de comunicació de l’Ajuntament que faciliti l’accés a la informació municipal i permeti a la ciutadania rebre alertes al seu telèfon mòbil.

Al web municipal llam.cat/bot podeu trobar més informació sobre el bot Lluïsa i com descarregar l’aplicació Telegram i cercar el bot.

Bot de l'Ajuntament
Bot de l'Ajuntament

Et pot interessar