L'Ajuntament posa en marxa l'Oficina Covid

Última revisió 29-01-2021 12:59
29/01/2021

Aquesta oficina centralitza tots els ajuts del Pla de reconstrucció social de Lliçà d’Amunt, acordat entre l’equip de govern del PSC i els partits de l’oposició ERC i En Comú Podem, per a la població més afectada per la crisi sanitària derivada de la pandèmia de la Covid19.

El Pla de reconstrucció social de Lliçà d’Amunt, acordat entre l’equip de govern del PSC i els partits de l’oposició ERC i En Comú Podem, conté diverses mesures per ajudar diferents sectors de la població afectats per la crisi sanitària derivada de la pandèmia de la Covid19: centres educatius, comerços i persones que no poden pagar el llogues o els subministraments a causa d’una pèrdua d’ingressos derivada de la crisi sanitària. També inclou accions en relació a la dinamització econòmica del municipi. El pressupost 2021 de la Corporació local incorpora 300.000€ per a aquestes ajudes relatives a la Covid19. Hi ha una Comissió política que fa el seguiment del Pla.

Per atendre la ciutadania en relació a aquests ajuts concrets, l’Ajuntament ha creat l’Oficina Covid. Aquesta oficina serà un servei d’atenció a la ciutadania on es resoldran els dubtes en relació a totes les mesures adoptades en el Pacte de reconstrucció Social de Lliçà d’Amunt en conseqüència de la pandèmia de la Covid19. En aquest aspecte es podran fer consultes sobre totes les actuacions i línies d’ajuts que es portaran a terme, i que, properament, també s'aniran publicant a través dels mitjans de comunicació municipals.

Informació de contacte de l'Oficina Covid

  • Adreça: c. d'Anselm Clavé, 73
  • Telèfon de contacte: 93 841 52 25
  • Horari d'atenció: Amb cita prèvia, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h; dilluns, de 16 a 19 h.
  • Correu electrònic: llam.oficinacovid@llicamunt.cat

Logo de l'Oficina Covid
Logo de l'Oficina Covid

Et pot interessar