Atenció ciutadana

Funcions

  • Atenció, assessorament i informació al ciutadà telefònica i presencial.
  • Instrucció de denúncies per infraccions penals.
  • Tasques administratives relatives a informes de caire policial, a sol·licitud d'interessats i companyies asseguradores o de derivació als diferents departaments de l’Ajuntament o d’altres administracions.
  • Gestió del procediment administratiu de retirada vehicles abandonats a la via pública.
  • Assignació i coordinació de serveis a les patrulles.
  • Assistència a demandes dels agents de servei al carrer.
  • Gestió de recollida d’animals a la via pública

Tràmits

Tramitació de denúncies penals

Els ciutadans/es poden interposar denúncies per infraccions penals les 24 hores del dia els 365 dies de l’any.

Expedició d'informes

La sol·licitud s’ha d’efectuar per mitjà d’instància que s’haurà de lliurar a l’OAC de l’Ajuntament conjuntament amb el comprovant d’haver satisfet la taxa corresponent:

  • Informe policial ordinari
  • Informe policial amb fotografies
  • Informe policial amb croquis
  • Informe policial amb fotografies i croquis

Expedició DNI

Aquest tràmit es fa efectiu amb cita prèvia (data i hora) que s'atorga a l'OAC de l'Ajuntament. El Cos Nacional de Policia, per mitjà d'una Unitat Mòbil, és l'encarregat de la tramitació i expedició del DNI.

Cessió de vehicles

L’OAC tramita la retirada de la via pública i la baixa de vehicles abandonats o en desús, d’ofici, per denúncia o per cessió. El tràmit, la retirada i la baixa definitiva a la Prefectura Provincial de Trànsit són totalment gratuïtes.

Recollida de vehicles del Dipòsit Municipal, retirada de vehicles de la via pública i immobilitzacions

Els titulars de vehicles retirats de la Via Pública, poden sol·licitar el retorn a l’OAC de la Policia Local prèvia satisfacció de les taxes.

Recollida de gossos 

Per al retorn d’animals domèstics o de companyia que hagin estat retirats de la Via Pública, els propietaris o titulars s’han de dirigir a l’Ajuntament en horari d’atenció al públic. Per al retorn de l’animal fora d’aquest horari cal dirigir-se a L’OAC de la Policia Local i abonar les taxes corresponents.

Comunicacions de crema 

Les comunicacions de crema es tramiten a l’OAC de l’Ajuntament, fora de l’horari d’atenció al públic, es poden tramitar a l’OAC de la Policia Local.

Imatges

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 08-10-2018 17:24