Punt d'Informació d'Habitatge Municipal

El Punt d’Informació d’Habitatge Municipal informa i recull tràmits sobre habitatge per derivar-los a l’Oficina Comarcal d’Habitatge, amb la qual s’ha signat un conveni, amb l'objectiu d'apropar aquest servei a la ciutadania.

Última revisió 08/02/2017

S’hi poden sol·licitar els següents tràmits:

  • Ajut per a la rehabilitació d’edificis d’ús residencial
  • Cèdula d’habitabilitat de primera ocupació i primera ocupació de rehabilitació
  • Cèdula d’habitabilitat de segona ocupació
  • Duplicat de la cèdula d’habitabilitat
  • Cèdula d’habitabilitat de segona ocupació per habitatges preexistents construïts amb posterioritat a l’11 d’agost de 1984 sense cèdula d’habitabilitat de primera ocupació
  • Inscripció en el registre de sol·licitants d’habitatges de protecció oficial
  • Informació sobre un habitatge protegit
  • Desqualificació d’habitatges de protecció oficial
  • Prestacions econòmiques d’urgència especial: Deute de rendes de lloguer / Per atendre persones que han perdut l’habitatge com a conseqüència d’un procés de desnonament o d’execució hipotecària / Deute de quotes d’amortització del préstec hipotecari
  • Sol·licitud a la mesa de valoració de situacions d’emergències econòmiques i socials a Catalunya
  • Subvencions per al pagament de lloguer (segons convocatòria)
  • Pròrroga o manteniment de la prestació per al pagament de lloguer
  • Atenció del SIDH (Servei d’Intermediació en Deutes de l’Habitatge)

c. de Rafael Casanovas, 8, 1a planta 08186 - Lliçà d'Amunt

93 860 72 20

Els dilluns de 10 a 14 i de 16 a 19h