Canals de comunicació ciutadana

L’Ajuntament ofereix canals de comunicació presencials, telefònics i en línia per fer consultes, comunicar incidències o reclamacions, dur a terme tràmits, rebre informació, etc.

A través de la Seu electrònica podeu fer qualsevol tràmit amb l'Ajuntament de forma telemàtica, qualsevol dia de l'any. Si no trobeu un formulari específic per la vostra sol·licitud podeu utilitzar la instància genèrica.

També podeu formular en línia Queixes, suggeriments i propostes, per posar en coneixement de l'Ajuntament un mal funcionament o deficiència dels serveis municipals, amb l’objectiu de corregir-los, o en el cas dels suggeriments i propostes fer una aportació destinada a millorar la prestació o la qualitat d'un servei de competència municipal.

Per comunicar conductes dutes a terme a l'Ajuntament de Lliçà d'Amunt i al seu sector públic que resultin contràries al dret o als principis o regles ètiques de bon govern heu d'utilitzar la Bústia ètica, un canal que garanteix la confidencialitat i permet l’anonimat de les comunicacions durant tot el procés.

Si preferiu fer els tràmits en persona us podeu adreçar a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania o bé als Punts d'Informació Municipal de Ca l'Artigues i Palaudàries.

 

 

 

A través de la centraleta telefònica de l'Ajuntament, 93 841 52 25, el personal de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania informa i atén peticions sobre temes de competència municipal i realitza tots els tràmits i gestions que es poden portar a terme a través d'aquest canal.

 

 

llam.ajuntament@llicamunt.cat: el correu electrònic de l'Ajuntament és una via de contacte no formal que permet a la ciutadania fer consultes sobre tràmits i gestions o bé sobre el municipi, però no es un canal oficial de tramitació amb  l'administració local.

llam.web@llicamunt.cat: a través del correu de la pàgina web podeu comunicar qualsevol incidència sobre el portal municipal.

 

Les xarxes socials municipals són canals de comunicació no formal amb l'Ajuntament, podeu fer arribar preguntes, aclariments o dubtes sobre les informacions publicades en els diferents mitjans municipals, sol·licitar informació sobre tràmits i serveis, agenda d'activitats, entre d’altres, però per aquest canal no es pot iniciar cap tràmit ni expedient administratiu. Consulteu el directori de les xarxes socials de l’Ajuntament.

 

Llistes de difusió de WhatsApp per difondre informació d’interès, de manera unidireccional, sobre diferents serveis i equipaments municipals. També podeu seguir el canal de WhatsApp de l'Ajuntament, una via d'informació sobre continguts d’alt valor per a la ciutadania.

 

 

Si voleu rebre l'actualitat setmanal al correu electrònic us podeu subscriure al butlletí digital amb la vostra adreça electrònica i rebreu cada dijous les últimes notícies i propostes d'activitats.

 

 
 
 
 

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 06-11-2023 16:44