A principis d’anys es van aprovar les primeres Cartes de serveis municipals i ara toca avaluar els compromisos adquirits a través d’enquestes.
Les cartes de serveis són una eina de gestió, de millora contínua i de rendició de comptes. Es tracta de documents públics a través dels quals l’ajuntament comunica a les persones usuàries dels seus serveis els compromisos de qualitat que assumeix en la seva prestació, així com els drets, deures i forma de participació que tenen en relació amb aquests.
L’Ajuntament va iniciar el projecte de confecció de les Cartes de serveis municipals el passat 2021, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, i les primeres es van aprovar per Junta de Govern Local el gener de 2022: la Carta de Servei de les Escoles bressol municipals, la Carta de Servei de la Biblioteca Ca l'Oliveres i la Carta de Servei a la Ciutadania.
Els documents es poden consultar en línia al web municipal o bé en paper als equipaments municipals on es presten aquests serveis.
Des d’avui, 16 de novembre, i fins el divendres 16 de desembre, es posa en marxa el període d’avaluació dels compromisos adquirits a les Cartes a través d’enquestes en línia i presencials als equipaments on es fa prestació dels serveis. En el cas de les escoles bressol municipals, l’avaluació es completarà amb les enquestes de finals de curs que es passaran a les famílies.