Del 15 de juny al 3 de juliol, l’Ajuntament obre el període de sol·licituds per als ajuts individuals de material i sortides escolars, i d’escolarització i menjador de les escoles bressols municipals per al curs 2020-2021.
Aquest any, amb motiu de la Covid-19, les sol·licituds s’hauran de fer en línia a través d'aquest espai del web municipal (llam.cat/ajutsescolars), on també trobareu les bases de les convocatòries i la documentació requerida.
Per fer el tràmit de forma telemàtica, el primer pas és omplir el formulari en línia amb les dades sol·licitades, un cop rebuda la sol·licitud, la regidoria d’Acció Social contactarà amb les persones usuàries perquè facin arribar la documentació necessària per tramitar l’ajut, a través del correu electrònic.
Excepcionalment, en els casos que no es pugui fer la tramitació telemàtica, es podrà trucar al telèfon 93 860 72 20 per demanar suport per realitzar el tràmit o per demanar cita prèvia.
Les persones amb cita prèvia s’hauran d’adreçar, en l’horari i data acordats, a la regidoria d’Acció Social situada a la primera planta del número 8 del carrer de Rafael Casanova.