Com contactar amb el CAP i els serveis sanitaris

Última revisió 04-06-2021 09:19
26/08/2020

La ciutadania té diferents canals per contactar amb el CAP i els serveis sanitaris.

PER INTERNET:

-       Envia un missatge a través del web de programació de visites ics.gencat.cat per fer consultes o demandes i un professional del CAP et contactarà per telèfon.

-       Envia una eConsulta al teu professional sanitari de referència a través de La Meva Salut i es posaran en contacte directament amb tu. Per consultar informes clínics i resultats de la PCR, o programar una visita. Cal registrar-vos a https://lamevasalut.gencat.cat.

PER TELÈFON:

-       Truca a la central de trucades (93 326 89 01) i un professional del CAP et contactarà per telèfon.

-       Truca al teu CAP i et donaran la resposta més adequada a les teves necessitats:

CAP La Cruïlla (93 841 52 50): Per demanar hora de visita no urgent o per qualsevol consulta que es pugui atendre al CAP. Horari d’atenció telefònica de dilluns a divendres, de 8 a 20h.

CAP Palaudàries (93 864 09 90): Tancat durant el mes d’agost.

* Si tens visita al CAP: arriba a l’hora, no abans, i ves-hi sense acompanyant o amb un de sol si és impossible.

-       061 Salut Respon: Per atenció sanitària no presencial o si teniu algun dubte sobre els símptomes de la COVID-19. Si és necessari, us adreçaran al CAP o bé s’activarà atenció mèdica a domicili o una ambulància del SEM. 

-       Truca al 112: Per urgències.

ALTRES EINES D'UTILITAT:

-       Aplicació per a mòbils La meva Salut: Per consultar informes clínics i resultats de la PCR, o programar una visita. Cal registrar-vos.

I recorda: DISTÀNCIA SOCIAL + MASCARETA + RENTAT DE MANS

CatSalut
CatSalut
Autor: CatSalut