Revisió del Padró d'Habitants

Última revisió 08-10-2021 13:09
04/10/2021

Com a mínim un cop cada cinc anys, l’Ajuntament ha de notificar als seus veïns el contingut de les seves dades padronals.

Per això, l’Ajuntament enviarà, d’ara a final d’any, una carta a totes les persones empadronades a Lliçà d’Amunt amb les dades que consten actualment en el Padró d’habitants, perquè en tinguin coneixement i perquè comprovin que les dades siguin correctes.

Si hi ha algun error en les vostres dades, podeu demanar-ne la correcció, adjuntant la documentació que ho acrediti, a través del correu electrònic llam.estadistica@llicamunt.cat o personalment a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (cal demanar cita prèvia: 93 841 52 25).

En el Padró d’habitants hi ha una sèrie de dades que són obligatòries i unes altres que són voluntàries, com el número de telèfon mòbil i l’adreça de correu electrònic. Si l’Ajuntament disposa d’aquestes dades us pot fer arribar les comunicacions o notificacions de forma telemàtica, una manera més ràpida i sostenible, que no pas el correu ordinari. Les persones que desitgin facilitar aquestes dades voluntàries hauran d’omplir l’apartat corresponent i fer arribar el full escanejat i signat a la mateixa adreça electrònica: llam.estadistica@llicamunt.ca.

 

Imatge de recurs
Imatge de recurs