L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) i la regidoria d’Acció social reprenen l’atenció presencial el proper dilluns 8 de juny.
Tot i que s’han de continuar prioritzant els tràmits i l’atenció telemàtica (via telèfon, videotrucada, correu electrònic i web municipal), l’Ajuntament reprendrà l’atenció presencial, coincidint amb l’entrada de Lliçà d’Amunt a la Fase 2 de la desescalada. Aquesta atenció presencial només és per a urgències i persones grans i vulnerables, i per aquells casos on la tramitació telemàtica no sigui possible.
L’atenció presencial es farà respectant les mesures higièniques i de distanciament social establertes. Per això, només s’atendrà amb cita prèvia (OAC: 93 841 52 25; regidoria d’Acció social: tel. 93 860 72 20; horari: de dilluns a divendres de 9h a 13h i dilluns de 16h a 19h; també es podrà demanar a través del web municipal).
Aquestes oficines s’han equipat amb pantalles protectores, gel hidroalcohòlic i senyalització d’espais. Les visites es realitzaran en una sala àmplia i amb ventilació, on pot garantir-se la distància de seguretat. De tota manera, amb la finalitat de garantir al màxim la seguretat de tothom, també es demana que s’arribi puntual a la cita, per evitar cues i esperes, i que tothom porti mascareta. A l’entrada de l’Ajuntament i les oficines de la regidoria d’Acció social trobareu un cartell amb informació sobre les mesures de seguretat establertes.
En referència a la regidoria d’Acció social, el Punt d’Assessorament a Dones sobre Igualtat d’Oportunitats (PADI) continuarà atenent telemàticament i habilitarà els matins de dimarts per a l’atenció presencial d’aquells casos que ho requereixin. Per la seva banda, l’Espai Creix també continuarà fent atenció telemàtica als infants i joves, així com a les seves famílies, oferint suport en el reforç escolar i en l’acompanyament dels i les menors i el seu entorn; però, podrà concertar-se cita prèvia per a entrevistes amb els familiars (673 37 53 18). I, per a sol·licituds de beques i ajuts de lloguer, s’habilitarà un dia setmanal per a l’atenció presencial de les persones amb dificultats per accedir a la tramitació electrònica i que així ho sol·licitin. Per altra banda, la regidoria atendrà les urgències socials i el seu seguiment oportú en l’horari habitual.
Podeu consultar l'estat dels serveis i equipaments de Lliçà d'Amunt al web municipal.