Amb la incorporació del nou servei de WhatsApp d’Esports, ja són cinc les regidories que utilitzen aquesta aplicació de missatgeria com una via més de comunicació amb la ciutadania.
Des del passat any 2020, durant el confinament provocat per la crisis sanitària, l’Ajuntament va posar en marxa noves eines amb l’objectiu de facilitar el contacte de la ciutadania amb l’administració pública.
En aquest sentit, es va optar per WhatsApp perquè és una eina a l’abast de molta gent, que permet una comunicació instància, senzilla i directa.
Al canals que ja estaven en funcionament, com el de l'Espai Jove El Galliner o el de Transports de Lliçà d’Amunt (TLA), es van afegir, durant el 2020, el WhatsApp per a l’atenció a la dona (PADI) i el del servei local d’atenció a la petita i mitjana empresa (PIME). Recentment, s’ha creat el WhatsApp de la regidoria d’esports.
Les persones usuàries dels diversos serveis poden resoldre dubtes i/o fer consultes, que s’atenen de forma individualitzada. En el cas dels canals de TLA i Esports les persones es poden subscriure a la llista difusió per rebre informació d’interès de cada un dels àmbits temàtics.
Llistat dels serveis amb canal de WhatsApp:
D’altra banda, a l’estiu passat, l’Ajuntament va estrenar un assistent virtual per informar sobre l’actualitat i els serveis municipals, a través de l’aplicació Telegram, que actualment, ja compta amb 200 persones subscrites.
El robot envia missatges periòdicament a les persones usuàries amb informació d’actualitat de l’Ajuntament i respon consultes sobre determinats serveis municipals.
Si vols més informació o subscriure’t al servei clica a l'enllaç: llam.cat/bot