L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) és un servei que té per objectiu donar resposta a les qüestions, els suggeriments i els tràmits requerits per la ciutadania, sobretot en relació amb l’activitat de l'Ajuntament.
A l’OAC les persones gaudeixen d’un tracte personal i individualitzat, esdevenint una peça clau per millorar l'eficàcia i l'agilitat de l’estructura i de la gestió municipal.
L'atenció presencial està indicada només per a urgències i persones grans i vulnerables. Fora d’aquests casos, es mantindrà la prioritat de tràmits i l'atenció telemàtica (via telèfon, videotrucada, correu electrònic i web municipal).
93 841 52 25
93 841 41 75
Amb CITA PRÈVIA. De dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h. Dilluns, de 16 a 19 h. Horari d'estiu: els mesos de juliol i agost, de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h, tardes tancat.