2022


Els dos canals dels que disposa l’Ajuntament en referencia a l’entrada de sol·licituds son la plataforma e-TRAM, de tramitació telemàtica a través del web municipal, i l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de tramitació presencial. A mitjans de desembre de 2022 es va posar en marxa la Seu electrònica municipal que centralitza la tramitació telemàtica i, per tant, des d'aquesta data s'ha deixat d'utilitzar la plataforma de l'Administració Oberta de Catalunya.

Durant l'any 2022 es van registrar un total de 15.558 entrades de documentació, les quals engloben tots els tràmits que, tant la ciutadania, les empreses i altres ens realitzen a l’Ajuntament amb la Corporació Local.

Si s’analitza únicament els tràmits digitals realitzats per la ciutadania mitjançant la via telemàtica, podem veure un augment molt considerable, passant de les 5.521 sol·licituds l’any 2021 a les 12.313 l’any 2022. Els tràmits telemàtics representen un 74,4% del total.

 

 

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 22-02-2024 15:09