Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà al servei de la ciutadania

L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) és un servei que té per objectiu donar resposta a les qüestions, els suggeriments i els tràmits requerits per la ciutadania, sobretot en relació amb l’activitat de l'Ajuntament.

A l’OAC les persones gaudeixen d’un tracte personal i individualitzat, esdevenint una peça clau per millorar l'eficàcia i l'agilitat de l’estructura i de la gestió municipal.

Cita prèvia

L'atenció presencial està indicada només per a urgències i persones grans i vulnerables. Fora d’aquests casos, es mantindrà la prioritat de tràmits i l'atenció telemàtica (via telèfon, videotrucada, correu electrònic i web municipal).

  • Per telèfon: 93 841 52 25
  • Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 9h a 13h i dilluns de 16h a 19h
  • Mesures de seguretat

 

c. d'Anselm Clavé, 73 08186 - Lliçà d'Amunt

93 841 52 25

93 841 41 75

Amb CITA PRÈVIA. De dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h. Dilluns, de 16 a 19 h. Horari d'estiu: els mesos de juliol i agost, de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h, tardes tancat.

Última revisió 2020-10-29 12:55:01